Klejenie okładzin
Klejenie okładzin jest czynnością serwisową, której celem jest przedłużenie żywotności układu hamulcowego. Klejenie odbywa się za pomocą kleju żywicznego, a żeby uzyskać trwałość połączenia cały element jest wulkanizowany, czyli umieszczony w temperaturze 180 stopni na minimum 30 min. Stara okładzina hamulcowa jest usuwana ze szczęki hamulcowej (bądź z tarczy sprzęgłowej). Następnie taka szczęka lub tarczka jest piaskowana aby precyzyjnie ją oczyścić. W dalszej kolejności nakładany jest klej, który musi wyschnąć (używany kleju Plastilock), wtedy montujemy nową okładzinę na szczęce. Następnym krokiem jest umieszczenie całości w specjalnych sprężystych prawidłach, które gwarantuje, że trakcie rozprężania się materiału w wysokiej temperaturze cały czas był duży i równomierny docisk. Proces dochodzenia do temperatury 180 jest stopniowy, tak aby klej odparowując nie pozostawił bąbelków, które mogą osłabić łączenie.